mindtrap



















Sumber : MILQ



aku nak tidur untuk 1 jam.
jam menunjukkan pukul 9.30 pagi.
aku set alarm pada pukul 10.30 pagi.


lalu aku pun tidur.
tapi lepas setengah jam aku dah terbangun.
aku tak buleh tidur semula.
maka aku pun bangun dan tengok movie.


movie tu aku dah pernah tengok kat wayang.
tapi masa tu kurang fokus dan tak tengok sampai habis.
tapi kenapa?
aku kurang pasti apa puncanya.


maka,
sewaktu aku khusyuk menonton movie tu.
aku terkejut.
tatkala alarm henfon aku berbunyi.
menunjukkan jam sedang berdetik pada pukul 10.30 pagi.


* * * * *


eh?
aku mimpi rupanya?
aku ingat aku tak buleh tidur tadi.
rupanya aku sedang mimpi yg aku tak buleh tidur.
(-_-")


dan.
masa aku tengah blur2 tu.
aku baru teringat.
aku tak pernah pun download movie tadi.
macam mana pulak aku buleh tengok?
dan aku tak pernah pun tengok wayang muvie tadi?


wait!
adakah aku sedang menaip entry di alam nyata?
atau kejap lagi aku tersedar bahawa aku cuma mimpi lagi?
atau aku memang tak pernah ada blog?


betul ke umur aku dah 23 tahun?
atau kejap lagi mak aku kejut bangun pergi jawap exam SPM.
+__+


ah. aku sedang merepek.
layankan.