Polaroid

selamat pagi dunia!
selamat pagi cinta!
selamat hari sabtu!

mulakan hari anda dengan senyuman!












tuan punya kambing : cikgu azemi


baiklah kawan-kawan.
pada pagi sabtu yang indah ini.
mari saya kenalkan kamu semua dengan satu software.
yang hensem, kacak, bergaya, hawt, dan sangat sangat comel ni.

















nama sebenar beliau polaroid.
nama timangan polar, nak panggil roi pon buleh.

sebelum tu.
kau tau tak polaroid tu sebenarnye apa bende?
mari kita buat sedikit research.

Polaroid is the name of a type of synthetic plastic sheet which is used to polarize light
Polaroid is also used as a trade name for a variety of products sold by licensees of the Polaroid Corporation, including consumer electronics, sunglasses based on Polaroid polarisers, and instant-print photographic film and cameras
(Source : Wikipedia)
















inilah kamera polaroid sebenar.


dalam kata lain,
fungsi beliau adalah seperti berikut.

sebelum :

































selepas :










































eh eh, dah macam iklan kuruskan badan pulak. ;p

cara menggunakannya sangat mudah.
hanya tarik gambar yang diingini.
ke kamera polaroid tersebut.

kemudian,
bunyi nyaring kamera akan kedengaran.
menunjukkan gambar anda sedang diproses.

sila tunggu beberapa tika.
dan.
Siap!

yang lagi menarik.
jika anda telah menggunapakai software ini untuk banyak kali.
beliau akan sampaikan pesanan ringkas seperti berikut:









haha, gile comel kan?

dan.
klimaks kepada kehebatan software ini adalah.
PERCUMA!

dapatkan segera!
sementara stok masih ada!
taip ON POLAROID ke 22333.

wei wei.
kau betul2 taip tu apesal?
aku main-main jer la.

untuk dapatkan software ini sila tekan sini.
enjoy ya! ;)





















source : Tukang Karut


polaroid - it's not just about a photo. it's about the memories reflect by them.


p/s : kredit kepada Elsa Soraya untuk software ini. thanks! :)

4 comments

fairuz | June 7, 2010 at 8:37 PM

kalau dapat sebijik kamera polaroid pun cun gak..

slay | June 7, 2010 at 10:34 PM

haha ape lagi apai, dapat jer gaji pertama rembat la sebijik. buleh aku pinjam setahun dua. :D

Chybee | July 8, 2010 at 12:13 AM

eh2...best! thanks for sharing :D

slay | October 16, 2010 at 10:45 PM

hehe comel kan? welcome! :)