Obesiti

semalam, aku jumpa group Aku Nak Kurus dalam laman web sosial, mukabuku.
apa yang buat aku geli hati, bila tengok orang2 yang *teeeeeetttttt* ni saling memberi nasihat sesama mereka.
tak salah bagi nasihat, tapi biarlah dari orang yang telah dapat membuktikan kenyataan tersebut.


daripada kau yang bagi nasihat, tapi kau sendiri masih macam tu. apakah?? -_-


dan yang paling aku tak boleh blah, orang yang jenis2 macam ni :


tension kan bila memikirkan knpa la aku gemuk..huhuhuh..tgk org len,hebat bergaya..shape cantik...pakai pape pon nmpak suit..tp kita...hmmmm.. sobb..sobb...xde stamina nak bersenam...cket2 letih...smpai bila la cmni..take me out of this situation...


aku nak kurus tapi tak juga kurus2...............

nak kurus lah. tapi kalau joging macam segan. then, kalau buat skipping ada kesan tak?



haha bullshit!
setakat cakap nak kurus tapi tak usaha langsung ada hasil ker?


lepas tu aku tergelak lagi bila ada yang bagi nasihat suruh orang minum 4 liter air tiap2 pagi.
tapi lepas tu, aku tengok nama penghantar tersebut, macam aku kenal.


then.
aku tekan profile beliau.


pap!
sekali makcik aku daaa..
haha.


*harap maklum, saudara mara memang tidak tersenarai di dalam senarai kawan mukabuku aku.*



* * *


hendak tips terbaik kurangkan berat badan?
sila klik sini.
ini tips terbaikk yang pernah aku jumpa. :)


oh, kau nak kata aku mengata orang2 yang *teeeeeetttttt* ni ker?
tak payah la, sebab aku rasa aku pun dalam golongan orang2 tersebut.


lepas ni, ada la group lain wujud dipanggil Aku Nak *teeeeeetttttt*
manusia memang tak pernah nak bersyukur kan?


* sila gantikan perkataan *teeeeetttt* dengan perkataan yang sewaktu dengannya. aku saja nak buat kau annoying dengan bunyi tersebut. hee~*

2 comments

Eima Jer | May 1, 2010 at 11:06 AM

aku ni slalu mantap..
bosan dah mantap2..
penat bawak bontot..
berat!!!!


nak kurus mcm papan buleh??

slay | May 2, 2010 at 8:00 AM

heh. sanggup ker kau kehilangan aset utama kau? ;)