tired

woah.
busy giler aku satu dua minggu ni.

macam aku kerja nak dapat projek bernilai berjuta ringgit malaysia jer.
walaupun aku memulakan kerja secepat mungkin.
tapi masa seolah-olah ada power superspeed yang tiba2 dah terjah aku kat depan.

penat aku dowh.
ko ade superpower, mane aci.
macam tu aku kene ade power hiro nakamura,
teleport depan kau.
baru kau terkesima.

otak aku dah tepu.
sel-sel neuron dalam medula oblongata pun perlukan rehat yang cukup.
kalau tak, macam mana idea kreatif dan inovatif nak muncul.

kalau ada course perdana menteri,
mungkin aku dah boleh lulus dengan cemerlang.

sebab sibuk yang amat.
sampai takde masa nak buka "mukabuku".
yang aku hadap lebih daripada masa tido aku, selalunya.

lame dah aku tak tengok muka doc yang dah insaf tak makan vicodin tuh.
aku rindu sama kamu.

lepas draft PSM, Kertas Seminar, Projek Usahawan,
nak kene prepare slide Viva pulak.

tak kira,
lepas abis jer Viva.
aku nak melalak sampai lebam kat LoudSpeaker.

harap impian aku tercapai.
Selamat Malam.