Franky

Aku beli Majalah ERing tadi.
saje buang RM6.50.

aku selak-selak.
jumpa hp google yang member aku nak beli tak jadi.

selak-selak lagi.
jumpa sorang mamat ni nama slay jugak.

selak-selak lagi.
jumpa pulak hp hebat ni.























































































hp ni guna coca-cola sebagai bateri.
hebat tak?

untuk maklumat lanjut,
klik sini.

tiba2 aku teringatkan si Franky dalam One Piece.
sebijik sama macam hp ni.

bezanya dia cyborg.
dan guna kuasa cola untuk hidup.

dan.
lebih jauh beza lagi.
ianya fantasi!

kini menjadi realiti! :)

mungkinkah satu hari nanti "Pintu Suka Hati" milik Doraemon akan menjadi kenyataan?
just wait and see!

p/s : aku tak berapa suka minum Coke.

2 comments

~misz syafa~ | March 31, 2010 at 9:20 AM

woow!!!!!! i likeeee....piu2

slay | March 31, 2010 at 7:06 PM

hehe p la beli.beli 2 eh.pas kat aku satu.. =p