award.02
















Another award from Misz Syafa.


1. Anda mesti beri pujian kepada pemberi Award ni.
Terima kasih kepada cik syafa, kerana rajin memenuhkan almari blog saya dengan award-award yang berharga dan cukup bermakna buat saya.
Terima kasih juga kepada para peminat yang tidak putus-putus menyokong saya selama ini.
Dan tidak lupa juga kepada ibubapa saya atas segala doa dan dorongan kepada saya sepanjang perjalanan karier saya sebagai anak seni.
Opps, over sudah. saya ingat saya menang Grammy Awards. T_T

2. Sila beri Award kepada 10 blogger yang lain
Dengan ini saya ingin sedekahkan award ini kepada anak-anak yatim sedunia yang bergelar blogger. Erk, dapat pahala tak eh?

3. Anda mesti memberitahu kepada 10 blogger ni
Eh sedekah yang ikhlas tak perlu la bagitau empunya diri. Tangan kanan yang memberi, tangan kini tak perlu tahu, ye tak? :)

4. Bagaimana anda boleh digelar blog yang best and great?
Kerana saya sentiasa berkarya semasa menulis blog. Karya itu sebuah seni. Seni itu sesuatu yang tersirat.
Eh, saya dah mula merepek. Best pulakk blog ni? T_T