3 Syarat Wajib Untuk Memikat Artis Idaman Anda

Anda mempunyai cita-cita untuk memikat artis idaman anda? Lisa Surihani? Nora Danish? Diana Danielle? Kini cita-cita anda boleh tercapai! Dengan syarat anda berjaya memenuhi salah satu syarat seperti yang dinyatakan di bawah.

i)          Menjadi artis kegemaran ramai
Salah satu platform untuk meng’ayat’ artis-artis idaman anda adalah dengan menjadi artis itu sendiri. Apabila anda berada di dalam dunia hiburan, anda akan mempunyai peluang yang lebih tinggi untuk berkenalan dengan mereka; samada digandingkan dengan mereka di dalam drama mahupun filem tempatan, ataupun terserempak dengan mereka di dalam mana-mana majlis media. Apa lagi, inilah peluang keemasan yang anda tunggu-tunggu selama ini untuk berkenalan dengan mereka. Namun pastikan anda cukup popular dan mempunyai aura tersendiri bagi memastikan hajat anda tercapai. Dan pastikan anda mempunyai pakej yang lengkap, kacak bergaya dan body yang tegap bagi menarik perhatian mereka. Dan langkah seterusnya terpulanglah kepada anda. Tahniah, anda bakal memperoleh gelaran kasanova popular minggu ini dan berpeluang menjadi muka depan Pancaindera pada hari minggu yang akan datang! Bak kata Farid Kamil dalam sebuah rancangan hiburan popular pada 2 minggu lepas, “Lagipun saya telah digandingkan dengan hampir semua pelakon wanita di negara ini.”, sambil mengembangkan hidung beliau dengan tenang.

ii)         Menjadi Dato’ yang berduit dan berpengaruh
Mempunyai gelaran Dato’ pada pangkal nama juga kini boleh dijadikan sebagai medium untuk mengorat artis-artis tempatan pada hari ini. Gelaran Dato’ cukup sinonim dengan pengaruh yang kuat dalam masyarakat kita. Kebanyakan daripada mereka tentulah berharta dan berduit, maka mereka bakal dijadikan sasaran oleh para artis wanita yang mata duitan bagi menjamin masa depan yang cemerlang, gemilang dan terbilang. Kalau tak, kenapa sampai ada artis sanggup beli gelaran tu ye dak? 

iii)         Menjadi pemain bola sepak negara yang terkenal
Sekiranya kedua-dua platform sebelum ini gagal untuk dicapai oleh anda, maka jangan risau, masih ada satu lagi platform untuk digunakan bagi mengejar impian anda. Pemain bola sepak negara yang hot-hot juga kini menjadi salah satu golongan lelaki yang amat digilai oleh para gadis di negara ini. Tambahan lagi, keadaan ini juga turut didapati menarik hati para artis-artis idaman anda dimana anda mempunyai peluang bagi menjalin hubungan bersama mereka sambil berposing menghiasi di kebanyakan muka surat dalam majalah hiburan, Mangga. Asalkan anda cukup popular dan hot, anda pasti punya peluang untuk kecapi impian anda. So moral of the story, pastikan murid-murid pada zaman moden kini punya cita-cita besar untuk mengharumkan nama negara dalam bidang sukan bola sepak ke mata dunia. Akhir kata, majulah sukan untuk negara.

 Gambar Hiasan daripada mashelmy.piccalasso.com